Крамниця вишитого одягу здійснює повернення та обмін товарів НАЛЕЖНОЇ якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». протягом 14 днів з дня його отримання, Покупець має право обміняти товар на аналогічний або вимагати 100% повернення його вартості, для інтернет-покупців - з вирахуванням витрат на доставку. Якщо повернення товару відбувається через помилку продавця, то витрати на його доставку при поверненні чи обміні продавець компенсує сам.
Під НАЛЕЖНОЮ якістю мається на увазі товар:
- який фактично не використовувався та має товарний вигляд,
- з усіма ярликами та компонентами.
Увага!!! Акційні товари обміну та поверненню не підлягають.
Порядок обміну товару для інтернет-покупців:
1. Зазначте причину обміну товару;
2. Надішліть товар Укрпоштою до запитання на відділення 25001 м.Кропивницького або Новою поштою на відділення 10 м.Кропивницького, одержувач: Флорінська А.О., тел.: +380973446410;
3. Доставка за рахунок клієнта;
4. Після відправки товару повідомте номер транспортної накладної і вкажіть на який товар робимо обмін;
5. Обмін товару здійснюється протягом 3-х робочих днів після отримання посилки від вас!
Порядок повернення товару:
1. Заповніть лист-заявку на пошту -florin_alla@ukr.net
2. Надішліть товар в м.Кропивницький Укрпоштою до запитання на відділення 25001 або Новою поштою на відділення 10, або поштомат №5674; одержувач: Флорінська А.О., тел.: +380973446410
3. Доставка за рахунок клієнта;
4. Після відправки товару на електронну пошту florin_alla@ukr.net надішліть лист із зазначенням: ПІБ, номера замовлення, номера банківської картки для перерахунку та номера накладної;
5. Повернення коштів здійснюється на карту протягом 5 робочих днів з моменту отримання товару. Комісія банку оплачується одержувачем!
6. У разі повернення або відмови від посилки - покупцеві буде нарахована вартість пересилки в дві сторони, якщо цей борг не буде сплачено, наступні замовлення відправлятися не будуть.
Приємних і усвідомлених покупок!
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.