Повернення та обмін

 

Крамниця вишитого одягу здійснює повернення та обмін товарів НАЛЕЖНОЇ якості  згідно Закону «Про захист прав споживачів». протягом 14 днів з дня його отримання, Покупець має право обміняти товар на аналогічний або вимагати 100% повернення його вартості, для інтернет-покупців - з вирахуванням витрат на доставку. Якщо повернення товару відбувається через помилку продавця, то витрати на його доставку при поверненні чи обміні продавець компенсує сам.

Під НАЛЕЖНОЮ якістю мається на увазі товар:
- який фактично не використовувався та має товарний вигляд,
- з усіма ярликами та компонентами.

Увага!!! Акційні товари обміну та поверненню не підлягають.

Порядок обміну товару для інтернет-покупців:

1. зазначте причину обміну товару;

2. надішліть товар Укрпоштою до запитання на відділення 25001 м.Кропивницького або Новою поштою на відділення 10 м.Кропивницького, отримувач: Флорінська А.О., тел.: +380973446410;

3. Доставка за рахунок клієнта;

4. Після відправки товару повідомте номер транспортної накладної і вкажіть на який товар робимо обмін;

5. Обмін товару здійснюється протягом 3-х робочих днів після отримання посилки від вас!

Порядок повернення товару:

1. Заповнити лист-заяву на пошту -florin_alla@ukr.net

2. Надіслати товар новою поштою. Одержувач: Флорінська А.О., тел  +38097344640  Кропивницький  відділення 10

3. Доставка за рахунок клієнта;

4. Після відправки товару повідомте номер транспортної накладної на електронну пошту florin_alla@ukr.net, в листі вказати: ПІБ, номер замовлення та номер накладної;

5. Повернення грошей здійснюється на карту протягом 5 робочих днів!

Приємних і усвідомлених покупок!

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Instagram
Viber
Whatsapp
Київастар
VODAFONE
Замовляйте дзвінок!