Крамниця вишитого одягу здійснює повернення та обмін товарів НАЛЕЖНОЇ якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». протягом 14 днів з дня його отримання, Покупець має право обміняти товар на аналогічний або вимагати 100% повернення його вартості, для інтернет-покупців - з вирахуванням витрат на доставку. Якщо повернення товару відбувається через помилку продавця, то витрати на його доставку при поверненні чи обміні продавець компенсує сам.
Увага!!! Акційні товари обміну та поверненню не підлягають.
Порядок обміну товару для інтернет-покупців:
1. Зазначте причину обміну товару;
2. Надішліть товар Укрпоштою до запитання на відділення 25001 м.Кропивницького або Новою поштою на відділення 10 м.Кропивницького, одержувач: Флорінська А.О., тел.: +380973446410;
3. Доставка за рахунок клієнта;
4. Після відправки товару повідомте номер транспортної накладної і вкажіть на який товар робимо обмін;
5. Обмін товару здійснюється протягом 3-х робочих днів після отримання посилки від вас!
Порядок повернення товару:
1. Заповніть лист-заявку на пошту -florin_alla@ukr.net
2. Надішліть товар в м.Кропивницький Укрпоштою до запитання на відділення 25001 або Новою поштою на відділення 10, або поштомат №5674; одержувач: Флорінська А.О., тел.: +380973446410
3. Доставка за рахунок клієнта;
4. Після відправки товару на електронну пошту florin_alla@ukr.net надішліть лист із зазначенням: ПІБ, номера замовлення, номера банківської картки для перерахунку та номера накладної;
5. Повернення коштів здійснюється на карту протягом 5 робочих днів з моменту отримання товару. Комісія банку оплачується одержувачем!
Приємних і усвідомлених покупок!
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.