Повернення та обмін вишиванок

 

Крамниця вишитого одягу здійснює повернення та обмін товарів НАЛЕЖНОЇ якості  згідно Закону «Про захист прав споживачів». протягом 14 днів з дня його отримання, Покупець має право обміняти товар на аналогічний або вимагати 100% повернення його вартості, для інтернет-покупців - з вирахуванням витрат на доставку. Якщо повернення товару відбувається через помилку продавця, то витрати на його доставку при поверненні чи обміні продавець компенсує сам.

Під НАЛЕЖНОЮ якістю мається на увазі товар:
- який фактично не використовувався та має товарний вигляд,
- з усіма ярликами та компонентами.

Увага!!! Акційні товари обміну та поверненню не підлягають.

Порядок обміну товару для інтернет-покупців:

1. Зазначте причину обміну товару;

2. Надішліть товар Укрпоштою до запитання на відділення 25001 м.Кропивницького або Новою поштою на відділення 10 м.Кропивницького, одержувач: Флорінська А.О., тел.: +380973446410;

3. Доставка за рахунок клієнта;

4. Після відправки товару повідомте номер транспортної накладної і вкажіть на який товар робимо обмін;

5. Обмін товару здійснюється протягом 3-х робочих днів після отримання посилки від вас!

Порядок повернення товару:

1. Заповніть лист-заявку на пошту -florin_alla@ukr.net

2. Надішліть товар в м.Кропивницький Укрпоштою до запитання на відділення 25001  або Новою поштою на відділення 10, або поштомат №5674; одержувач: Флорінська А.О., тел.: +380973446410

3. Доставка за рахунок клієнта;

4. Після відправки товару на електронну пошту florin_alla@ukr.net надішліть лист із зазначенням: ПІБ, номера замовлення, номера банківської картки для перерахунку та номера накладної;

5. Повернення коштів здійснюється на карту протягом 5 робочих днів з моменту отримання товару. Комісія банку оплачується одержувачем!

6. У разі повернення або відмови від посилки - покупцеві буде нарахована вартість пересилки в дві сторони, якщо цей борг не буде сплачено, наступні замовлення відправлятися не будуть.

Приємних і усвідомлених покупок!

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Заява на повернення товару

Зразки документів
    Зразок Заяви на повернення товару

     

     

     

    ФОП Аллі Флорінській_______________

    адреса магазину: ______________________

    від ___________________________________

    що мешкає за адресою: ________________

    тел. __________________   

     

     

    Заява на повернення товару

     

    «____»_______ 2023 року я придбав наступний товар у Вашому магазині: _____________ в кількості ___ одиниць, вартістю _____________________ грн., що підтверджується копією фіскального чека, виданий мені при покупці. Покупка товару в магазині була зроблена в присутності свідка __________________.

    Після більш детального огляду товару у себе вдома, я зрозумів, що придбаний Товар не задовольняє мене розміром та кольором (не підходить до обстановки в квартирі), і не може бути використаний за призначенням.

    Товар мною не використовувався, збережено його товарний вигляд і споживчі властивості, упаковка, маркування та технічна документація, а також розрахунковий документ, виданий разом із проданим товаром.

    Товар не входить до Переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затвердженим Постанови Кабінету Міністрів № 172 від «19» березня 1994р.

    Тому, відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від «12» травня 1991р., я звертаюсь до Вас з проханням:

    1. Обміняти товар на товар аналогічної якості, але з меншими розмірами та іншого кольору.

    2. За умови, якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то розірвати усний договір купівлі-продажу та одержати назад грошові кошти у розмірі ______________ грн., що дорівнює вартості повернутого Товару.

    У разі відмови з Вашого боку у позитивному вирішенні мого звернення стосовно Товару, я буду вимушений звернутися до суду або до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів. Письмову відповідь протягом 10 календарних днів з моменту отримання моєї заяви прошу надати мені на адресу:  

    Заявка - https://kram.kr.ua/request-return/